piątek, 28 lutego 2014

Rozdział 7 cz.1

 CZYTASZ=KOMENTUJESZ!!!!



Rano gdy tylko otworzyłam oczy pobiegłam zobaczyć co z nowo zapoznaną dziewczyną. Siedziała na łóżku i patrzyła się w jeden punkt za oknem. Postanowiłam podejść do niej, gdy tylko mnie zobaczyła wstała i uśmiechnęła się przyjaźnie.
- Cześć Blair, dziękuję Ci za wszystko..
- No co Ty nie dziękuj, jak się czujesz?
- Stokroć lepiej dzięki Tobie.
- Ciesze się ! Idę zrobić śniadanie.
Poszłam do kuchni i zaczęłam przygotowywać śniadanie, postanowiłam zrobić omlet z konfitura śliwkową lub truskawkową jak tam będzie chciała. Kiedy byłam w trakcie przygotowania posiłku do kuchni weszła Eleanor.
- Blair?
- Mhm?
- Między Tobą a Harrym w porządku?
Oh wiedziałam, że się w końcu zapyta. Ale na dobra sprawę ja sama nie wiedziałam co dalej..
- Wiesz, to nie jest takie proste, on nie jest prosty.
- Wiem o tym znam o trochę ale na prawdę mu zależy a Tobie. 
Nie zdążyłam jej odpowiedzieć bo zadzwonił dzwonek do drzwi. Poszłam otworzyć i jak się okazało stała tam cała banda Styles'a. Nic mi nie pozostało jak ich wpuścić. Louisowi od razu pokazałam miejsce gdzie jest Jego dziewczyna a reszcie pokazałam kanapę żeby usiedli. Ja sama poszłam się ubrać bo dalej byłam w piżamie i ubrałam się w luźne ubrania. 
Kiedy chciałam wyjść z pokoju Harry wepchnął mnie do środka i położył na łózko. On sam usiadł na mnie i popatrzył mi się w oczy. Był idelany..
- Dalej jesteś na mnie zła?
- No tak trochę...
Byłam zła, bo nie chciałam żeby mnie tak traktował. Nie musiałam długo czekać na odpowiedź, Harry zaczął mnie całować i szeptać do ucha że przeprasza i w ogóle.
Naglę w mojej głowie zaświtało.. Omlety..
- Eee.. Zejdź ze mnie..
- Ale skarbie ja nie chce...
- Harry! Zaraz spale chałupę! Spadaj! 
Zszedł szybko a ja pobiegłam czym prędzej do kuchni. Jakie było moje zaskoczenie gdy zobaczyłam Nialla kończącego śniadanie. Ten tylko uśmiechnął się i powiedział:
- Spaliłabyś dom więc postanowiłem go uratować.
- Jezu Niall dzięki..
- Jesteś mi winna porządne śniadanie.
Zaczęliśmy się śmiać i dokończyliśmy razem robić dla każdego jedzenie.
Gdzieś po godzinie chłopcy się zmyli wraz z El więc postanowiłam, że zerknę na moja skrzynkę pocztową. To co tam przeczytałam wryło mnie dosłownie w ziemie. Bo jak na złość za bardzo się przechyliłam do tyłu i spadłam z krzesła.. Ironia losu co?
Dostałam wiadomość od jakiegoś anonima, brzmiała ona tak:
Witaj Blair!
To co przeczytasz nie spodoba Ci się ale musisz o tym wiedzieć.
Człowiek, z którym się spotykasz notorycznie Cię zdradza! Tak mówię o Harrym S. 
Nie zauważyłaś nic dziwnego? Na przykład, że przy znajomych traktuję Cię jak popychadło?
Tak kochana przejrzyj na oczy bo jest obok osoba, która kocha Cie szczerze, Zastanów się czy wartro
X.
Co to do cholery ma znaczyć! Mam w to wierzyć? Sama nie wiem, ale postanowiłam na razie nie mówić nic o tym Hazzie.  Ciekawiło mnie tylko kto to napisał..
Reszta dnia minęła spokojnie, popisałam smsy z Harrym i El bo wymieniłyśmy się numerami. Chcieli żebym się z nimi spotkała ale jakoś nie miałam na to dziś ochoty więc położyłam się wcześniej spać. 
Minął tydzień od tamtego listu jedynego jaki dostałam. Moje stosunki z Harrym się oziębiły a ja jakoś nie miałam zamiaru tego naprawiać. Pewnie dlatego, że znowu był oschły i zachowywał się jak skńczony kretyn.
Dziś szłam do szkoły z samego rana, nie uśmiechało mi się to ale mus to mus... Ostatnio zrobiłam sobie kilka dni wolnego to pewnie dlatego moje lenistwo daje o sobie znać.
Kiedy dotarłam do bram szkoły zobaczyłam Harrego i...


CDN... 

Witajcie! Dodaje jakby pół rozdziału bo nie skończyłam go jeszcze nie dałam rady, obowiązki szkoła i tym podobne nie pozwoliły.. Obiecałam, że dziś dodam więc oto i on :D Jak się uda to dodam na dniach druga część . NIE GNIEWAJCIE SIĘ :*<3333

8 komentarzy:

  1. Jestem uzależniona od twoich opowiadań. :3
    Czekam niecierpliwie na drugą część. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER ROZDZIAŁ!!! :D (no znaczy jego część) tylko czemu w takim momencie?! :P
    Nie mogę się doczekać nexta, a u mnie kolejny rozdział : http://dontforgetwhereyoubelong10.blogspot.com
    P.S : Mam jednak nadzieję, że mimo wszystko po jakimś wielkim sporze znów będą razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super rozdział!!! Czekam na nexta!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Nie mogę się doczekać następnej części tego rozdziału! :D Ciekawa jestem czy ten list to prawda i kto go napisał :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuuu :D Czekam na nexta!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Super rozdział! Czekam na nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń